Night Run Avon běh 5 km 2015

20.09.2015

19. září se na Letné konal noční zážitkový běžecký závod, který jsem si vybrala jako svoji premiéru. Po dvou a půl měsících běhání a pobíhání tu a tam jsem se cítila celkem připravená. Ovšem závody jsou něco jiného, než se jít proběhnout do Prokopáku :) Takže od rána jsem byla nervozní. Obavy z přepálení začátku, obavy z davu, který obecně špatně snáším, obavy z nevolnosti.... prostě hrůza :D Na Letnou jsem dorazila kolem 17 hod, abych v pohodě stihla registraci. Za chvíli přišla i moje kamarádka Ivana. Vítané rozptýlení. Šly jsem si projít trať. Samozřejmě, že jsem to vzala jinudy :D Ale výhled byl hezký! Tak jsem jen zadoufala v dobré značení. A už byl čas se začít rozcvičovat. Lehký výklus s Jirkou Šimkem mě trochu uklidnil. Zkusili jsme optimální tempo. Podotýkám, že jsem běžela "naslepo". Tedy bez endomonda a bez hodinek. A už je tu řazení na start. Ještě zamávat do kamery dronu, zapnout čelovku a huráááá. No, že bych se moc rozběhla, to se říct nedá. Propustnost cest na Letné jaksi nezvládla 654 lidí. Tak se první kilometr prodírám davem jak to jde, občas i po trávě. Po třech zatáčkách se to trochu trhá a nabírám svoje tempo. Pohled do protisměru, po otočce, na proud rozsvícených čelovek je moc pěkný. Na trati na mne několikrát mávaly a volaly moje děti :) Poslední kilometr.... tak už bych měla zrychlovat. U Metronomu mi nohy zrychlují samy. Úplný finiš jsem si střihla sprintem a doufala, že mě děti viděly :D CÍL! Je mi lehce mdlo. Netuším za kolik jsem to zaběhla. To jsem zjistila až doma z příchozí SMS.... Absolutní pořadí 182./654. Pořadí v kategorii (ženy 24+) 80./430. Čas: 28:46:79. Ztráta na vítěze 10:00:81 :) 

Euforie trvala ještě celou neděli :D 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky