Christmas Night Run 2016

20.12.2016

Mami, mohli bychom zase běžet vánoční Night Run? Já bych chtěl, aby to byl takový náš tradiční rodinný závod." :) Tak takhle nějak synek rozhodl, že se po roce vrátíme na start Christmas Night Run v Praze. Jakmile pořadatel umožnil registraci rodinných týmů, neváhala jsem.
Víkend před závodem jsem poctivě ležela s virozkou, která zřejmě tiše, avšak o to zákeřněji, řádila v mém těle a deprimovala mě neschopností pořádně se rozběhnout. Ve středu jsem se už cítila fit a tak jsem zkusila ostřejší trénink kolem sídliště. 5km za 27:43. Spokojenost :)
V den závodu jsem po obědě odeslala dcerku ke kamarádce a v půl páté vyrazila se synem do centra. Registrace proběhla rychle. Byli jsme poučeni, že je letos změna - čip mají oba členové týmu a časy pro umístění se sčítají. Postupně se potkáváme s přáteli... nejprve s Markem, hned po registraci... poté s Honzou a Mattoňáky z Ladronky popíjíme čaj (někdo svařák) na nábřeží... pak se zdravím s Víťou a Ivánkem, Ivanou, Katkou, Veronikou.... objevují se kluci z Moravy... Milan a Jirka :) Stojím frontu na šatnu, moc to neodsýpá. Čísla a čipy si s malým připevňujeme už dost ve spěchu a to ještě spousta běžkyň stojí ve frontě. Ty nestihnou start!
Venku je příjemných -2, na start nečekáme dlouho. V davu je celkem teplo. I když Míra vypadá, že jemu ne. Tak mu rukou zahřívám záda :D Prostě mamina, která musí všechny pořád opečovávat :D Ještě rychlé foto a start. Ehm... takže si ještě postojíme.... Masa více jak 1000 běžců se zvolna dává do pohybu. Ve startovní bráně pouštím endomondo. Pomalu se se synkem a Honzou rozbíháme a vyhýbáme se běžcům a stromům. Kostky nekloužou, takže kde to jde, běžíme rychleji. Před Hlávkovým mostem je nečekaná zatáčka vpravo. Tohle tu loni nebylo... trať bude letos o trochu delší. A už jsme na mostě, nějací chodci fandí :D První schody. Na ostrově od loňska přibylo osvětlení, tak už to není tak dobrodružné. Pořád někoho předbíháme, někdo už jen jde. Mně se běží dobře, jen cítím, jak mi tuhne pravá holeň. Syn hlídá na hodinkách tempo. Nastavil si pacer a tak hlásí, kdy jsme v tempu a kdy rychlejší nebo pomalejší. Ještě jedny schody a šup pod most a nahoru na nábřeží. Do cíle zbývají 2 kilometry. Pořád to jde dobře, věřím v čas pod půl hodiny. Asi 600 m před cílem mi malej trochu utíká, tak ho posílám dopředu. On naopak zpomalil a běžíme bok po boku. "Já chci ještě běžet s tebou, mami. Běžíš dobře." potěšil mě krátce před tím, než nasadil závěrečný sprint. Doběhla jsem 31 sekund po něm. Objímáme se, gratulujeme si navzájem a společně jdeme pro medaile :) Synek září a vychutnává si atmosféru. Děláme pár fotek a jdeme si pro čaj. Potkáváme Ivanu s Katkou a Karolku. Ještě kousek koláčku... a šup do tepla. Fronta na šatnu je nekonečná... asi jediná slabina celého závodu - špatná organizace šatny.
Loučím se s Karolkou, s Jirkou a Jiřinkou a míříme do KFC. Za chvíli se k nám přidávají Ivana s Katkou a večer končíme příjemným povídáním nad smaženým kuřetem a hranolky :P
A ještě pár čísel: Oficiální čas - syn - 30:08:78 (29:11:44 čipový), já - 30:39:78 (29:42:16).
Umístění v kategorii Rodinný tým: syn - 26./171., já - 35./171. Jako tým nevím, nenašla jsem výsledky po součtu. Celkově jsem byla 335. Z 1046 doběhnuvších.
Deklarovaná délka trati 5km, endomondo naměřilo 5,19 km. Takže 5 km jsem měla za 28:35 min ;)
Veselé vánoce! :D

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky