Běh za sedmizubým hřebenem

02.05.2016

Na start Běhu za sedmizubým hřebenem jsem se v Boskovicích postavila poprvé. Vlastně to byl můj zatím nejdelší závod - oficiální délka trati 12,5 km.
Prvomájové počasí se vydařilo snad v celé republice a tak i nám těsně před startem vysvitlo sluníčko. Přes 600 běžců se seřadilo na hlavním náměstí a po výstřelu vyrazilo do mírného kopečka.... hned v první ulici se udělal špunt, který se pár minut rozbíhal :) Holt nejsem eliťák a startuji raději vzadu. Po chvíli míjíme cimbálovku, ale na poslech není čas, čeká nás táhlý kopec, který pomalu vybíhám, i když s kopci ještě moc nekamarádím. Nikam se neženu a přece předbíhám pár pomalejších běžců. Vbíháme do lesa... nádhera... běžím po pěšině a přeskakuji šišky, kameny a kořeny. Trailovky Salomon byly dobrá volba. Probíháme kolem Westernového městečka a pak zase na asfalt. Přichází docela prudký kopec dolů a tak to pouštím. Zatáčku pod kopcem probíhám velice rychle kolem fandících diváků a opravdu si připadám jako závodník :) Na rovince si rovnám tempo, jsme teprve v půlce a na konci je víc jak kilometrový prudký kopec. Trať pěkně odsýpá, všude jsou diváci, babky fandí za plotem, děti v otevřených oknech, prostě paráda :) Po třetí občerstvovačce, kterou jsem konečně využila, vbíháme do lesa a podél potůčku se blížíme ke zmiňovanému kopci. Kousek běžím a pak přecházím do chůze. Ani jsem neměla v plánu ho vyběhnout. Jdeme všichni. Eliťáci jsou v cíli a my na chvostě prostě nemáme tolik sil. Diváci mohutně povzbuzují. Hurá jsme skoro nahoře a tak to zase rozbíhám. Ha, do prvého lýtka se mi zakousla křeč. Dýchej! Tak jo, to půjde! Běžím pomalu dál a křeč ustupuje. Když vbíháme do zámeckého parku, už ji skoro necítím. Můj parťák a nosič vody Anry (tímto mu velice děkuji za podporu) mě povzbuzuje... Tak dobře, tyhle dvě si předběhnu. Safra.... také zrychlují a nedávají mi to zadarmo. Ale jsem rychlejší :) Probíháme zámkem a už běžíme po kostkách dolů. Ještě odbočka do uličky před náměstím, zatáčka vpravo a dav jásajících diváků. Seběh se opět mění v kopec nahoru... zrychluji.... poslední zatáčka vpravo a do cíle sprintuji. Výsledný čas 1h 16 min není nijak oslnivý a musím přiznat, že mě víc jak 500 běžců předběhlo. Ale poslední nejsem a na moje možnosti jsem s výsledkem spkojena :) Tak zase za rok na 1. máje!

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky